2020-07-29 21:57:15

Jak schudnąć szybko i skutecznie? Oto 4 sprawdzone sposoby

Lato w pełni, a Tobie nadal nie udało się osiągnąć wymarzonej sylwetki? Sezonowe sukienki są zbyt opięte, a Ty czujesz się niekomfortowo ze swoim wyglądem? Masz jeszcze szansę, aby zrzucić kilka kilogramów i osiągnąć zaplanowaną wagę. Poniżej kilka sprawdzonych sposobów, dzięki którym odzyskasz pewność siebie i uzyskasz upragnioną sylwetkę. Pamiętaj jednak, że tylko systematyczne stosowanie się do poniższych wskazówek zapewni Ci wymarzone rezultaty. Wprowadzanie każdych zmian powinno się odbywać metodą małych kroków - w przeciwnym razie po wprowadzeniu nagłych i drastycznych zmian w zachowaniu może dojść do szybkiego wypalenia i zaprzepaszczenia dotychczasowych efektów.

Zadbaj o regularne posiłki i ogranicz słodycze

Proces zrzucania wagi warto zacząć od zweryfikowania swojego planu żywieniowego. Może bowiem wydawać Ci się, że jesz niedużo, ale nieregularnie. Jeśli np. pomijasz śniadanie, a Twój pierwszy posiłek to obfity obiad - wówczas organizm będzie intensywniej przyswajał tłuszcze w ramach gromadzenia zapasu na kolejne deficyty kaloryczne, które towarzyszą Ci przez pół dnia... Nie pomoże Ci żadna dieta cud, jeśli nie wyćwiczysz w sobie nawyku do przyjmowania regularnych posiłków, najlepiej 4-5 razy dziennie. Jeżeli nie masz talentu kulinarnego lub czas poświęcony na gotowanie wolisz przeznaczyć na inne aktywności - wówczas idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie catering dietetyczny od https://fitking.pl/gdansk/ dostosowany do Twojego zapotrzebowania kalorycznego. Dieta pudełkowa dostarczona prosto pod drzwi Twojego domu lub pracy do idealny sposób dla wszystkich zabieganych osób, które chcą zadbać o swoje zdrowie i dostarczenie organizmowi zbilansowanych posiłków. Niewątpliwym atutem takiego rozwiązania jest także możliwość wyboru potraw, które będą także dostosowane do indywidualnych preferencji z uwzględnieniem alergii pokarmowych, dlatego warto sprawdzić ofertę sprawdzonego dostawcy diety pudełkowej - Fit King. Zdrowa dieta to nie tylko wygodne rozwiązanie podczas odchudzania, ale także wygenerowanie i wzmocnienie zdrowych nawyków.

W drodze do uzyskania upragnionej wagi pomoże też ograniczenie słodyczy. Łatwodostępne, wysokoprzetworzone batony możesz zastąpić własnoręcznie przygotowanymi przekąskami na bazie płatków owsianych z dodatkami (opcjonalnie: rodzynki, żurawina, orzechy, kakao).

Sięgnij po sprawdzone preparaty

W ramach zdroworozsądkowego odchudzania można włączyć także bezpieczne dla zdrowia suplementy diety z https://www.fitbootcamp.pl/suplementy-diety/. Przed kupnem jakiegokolwiek preparatu należy jednak mieć na uwadze, aby sprawdzić skład i możliwe skutki uboczne czy możliwość stosowania mimo zażywania innych leków. Tabletki na odchudzanie i wszelkie inne preparaty najlepiej kupować w aptece lub sprawdzonych sklepach internetowych. Na rynku działa bowiem wiele firm, które zajmują się wyrobem fałszywych leków o nieznanym składzie.

Dla podkręcenia metabolizmu można także sięgnąć po herbatki przyspieszające trawienie i wspomagające oczyszczanie organizmu z toksyn.

Włącz regularną dawkę ruchu do codziennego rozkładu dnia

Systematyczna aktywność fizyczna jest konieczna przy zrównoważonym odchudzaniu. Lepiej poświęcić na ćwiczenia choćby 40 minut co 2-3 dni niż raz w tygodniu przez 1,5 godziny. W przeciwnym razie - zakwasy gwarantowane! Pamiętaj jednak, że podstawą każdego treningu jest rozgrzewka podczas której pobudzisz do pracy mięśnie i przygotujesz je do dalszej pracy ograniczając tym samym ryzyko kontuzji.

Wartością dodaną takich sesji będzie nie tylko zmniejszenie cm w pasie, ale także ogólna poprawa wydolności organizmu, lepsza kondycja i samopoczucie.

Zadbaj o odpowiednie nawodnienie i unikaj alkoholu

Warunkiem prawidłowego funkcjonowania organizmu jest odpowiednie nawodnienie. Osoba dorosła powinna w ciągu dnia przyjmować minimum 2 litry płynów. Najlepszym wariantem jest woda lub np. zielona herbata, które pomoże w pobudzeniu przemiany materii. W kontrolowaniu ilości przyjmowanych napojów może pomóc bidon trzymany zawsze w zasięgu ręki. Podczas odchudzania powinno się wystrzegać wszelkich słodzonych i gazowanych napojów - półlitrowa butelka może zawierać ogromne ilości cukru!

Nie sposób też nie wspomnieć o zgubnych skutkach spożywania alkoholu podczas diety. Dlaczego?

Zawierają sporo kalorii, których chcesz przecież uniknąć. Szczególnie dużo jest ich w piwie i wysokoprocentowych drinkach. Dla poprawy trawienia możesz okazjonalnie sięgnąć po czerwone (wytrawne!) wino. Jest także bogate w przeciwutleniacze, które opóźniają procesy starzenia się komórek.

Podsumowując - w drodze do osiągnięcia upragnionej sylwetki jest zapewnienie zbilansowanej diety, w której dostarczysz organizmowi odpowiednią ilość składników odżywczych. Niezależnie od tego, czy skorzystasz z propozycji diety pudełkowej czy będziesz przygotowywać posiłki samodzielnie - pamiętaj o urozmaiconym menu inspirując się blogiem Fitbootcamp.pl. Włączenie do rozkładu zajęć optymalnej dawki ruchu pozwoli Ci wyrzeźbić ciało i poprawić kondycję. Aktywność fizyczna to także gwarancja lepszego samopoczucia. Długotrwała zmiana nawyków to nie tylko upragniona figura, ale także zdrowie!


Czytaj także

Komentarze

Komentarze: 0

Rozwiąż działanie =

Redakcja portalu podkarpacieLIVE nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść komentarzy. Każdy użytkownik reprezentuje własne poglądy i opinie biorąc pełną odpowiedzialność za ich publikację.

Czytaj następny news zamknij

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem