https://www.dikyspray.pl/

https://online-mexos.efortuna.pl/page?key=ej0xMzUzMTM1NiZsPTE0NjM1MTYzJnA9MzExOTg%3D&var1=cms%2Fbonus

2020-12-22 18:24:00

Rozpoczęła się modernizacja stadionu przy Hetmańskiej 69! Wiosną będą mecze przy jupiterach?

Jak poinformowała oficjalna strona Stali Rzeszów, rozpoczęła się modernizacja stadionu przy Hetmańskiej 69. Postawione zostaną maszty oświetleniowe oraz zainstalowana będzie podgrzewana murawa.
 
Rozpoczęła się modernizacja Stadionu Miejskiego przy ulicy Hetmańskiej 69. Na tym obiekcie, spotkania rozgrywają drugoligowa Stal Rzeszów oraz pierwszoligowa Apklan Resovia. W planie prac jest postawienie nowych masztów oświetleniowych. Ponadto rusza także przebudowa węzła ciepła, który ma służyć do podgrzewania płyty głównej.
 
Jak czytamy na oficjalnej stronie biało-niebieskich, nowe maszty oświetleniowe będą znajdowały się na koronie stadionu. Równocześnie robione są przyłącza do ich oświetlenia. To jednak nie koniec prac na stadionie rzeszowskich drużyn. Na bocznym boisku została ściągnięta murawa i instalowana jest instalacja nawadniająca.
 
Zakończenie prac planowane jest na końcówkę lutego 2021 roku. Wiele wskazuje więc na to, że wiosną mecze Stali Rzeszów w 2 lidze oraz Apklan Resovii w Fortuna 1 lidze będą mogły być rozgrywane w blasku jupiterów.
 

Czytaj także

Komentarze

Komentarze: 16

Rozwiąż działanie =

~anonim 2020-12-22 18:36:38 22 15

Fajnie będzie oglądnąć mecz o 19:44 ;) Już się nie mogę doczekać!

~anonim 2020-12-22 18:36:38 22 15

Fajnie będzie oglądnąć mecz o 19:44 ;) Już się nie mogę doczekać!

Ojciec 2020-12-22 19:46:51 6 4

No zaraz! Czekaj jak cię puszczę w domu siedzieć rachunków się uczyć boś tuman a nie z tą patologia się włóczyć

mike33 2020-12-22 19:56:09 9 6

Jeden obiecywal LM teraz chlopaczki sadza sie na gre przy jupiterach. Panowie gracie w buraczanej lidze, wiec jakie jupitery?? Czyzby PZPN zmienil wymogi dla stali?

~anonim 2020-12-22 19:57:20 16 10

A jak fajnie będzie oglądać mecz o 19:05 na zapleczu ekstraklasy A nie jakieś kopanie się po czołach na 3 szczeblu

Kibic 2020-12-22 20:54:45 9 10

Do anonim ,to na Wyspiańskiego będą jupitery? O 19 ,05 to może zagracie na stadionie Stali.Kilka meczy ,spadek i powrót na kurnik

Kibicoo 2020-12-22 21:09:27 10 3

Wy sie ku*wa kibice rzeszowskich druzyn nie smiejce z przeciwnika bo sami macie burdele w klubie na ktore juz nie macie najmniejszego wplywu. Na stali ogromny budzet i zawodnicy ktorzy walą w ch*ja, a za to na resovii pogonieni ci ktorzy dali awans do 1 ligi, gdzie jeszcze jakies 6 lat temu to mozna bylo na w22 co najwyzej posluchac jak spiker czyta wyniki z 1 ligi. Smiejecie sie ze stali ze ich prezes gadal o lidze europy czy tam mistrzow, a u was prezes krecic chcial walki i dzieki niemu jest okupowane ostatnie miejsce w tabeli na koniec rundy. Stal sie smieje z resovii ze zaraz spadna, ale to u was jest budzet na walke o ekstraklase, ale przerasta was walka o 2 lige do tego stalowiec z krwi i kosci wasz trener zostal pogoniony jak graba za pare gorszych chwil. Wiecie czemu w rzeszowie nie ma ekstraklasy? Bo nasze kluby przerasta ku*wa 2 i 1 liga i chyba miasto o tym wie iwoli stawiac wiezowce niz wam stadiony budowac. Oddajcie miastu czesc wladzy w klubach to moze ogarna specjalistow od zarzadzania klubami, bo jak widac wy takich specjalistow nie za bardzo potraficie zalatwic.

ter 2020-12-22 21:48:20 9 9

Z tym ogromnym budżetem Stali to trochę przesadziłeś. Owszem całościowo jest dobrze, ale zdecydowana większość kasy idzie na Akademię. Więc jeśli piszesz o dużej kasie na pierwszą drużynę Stali to najpierw sprawdź ile w rzeczywistości to jest, albo nie pisz w ogóle.

~anonim 2020-12-22 22:47:58 6 8

Stal to nie jest projekt na już . Oczywiście dobrze by było, gdyby awans był już w tym roku, ale spokojnie z tej mąki będzie chleb. Wielki klub buduje się powoli. "Nigdy nie trać cierpliwości. To jest ostatni klucz, który otwiera drzwi." Antoine de Saint-Exupery

Rzeszowianin 2020-12-22 23:47:34 14 8

GarbySki niech dalej żyją w swoim świecie. W Rzeszowie bez zmiany RESOVIA PANY.

Śmk 2020-12-23 02:16:05 6 7

Te admini. Skoro już tak piszecie tu różne rewelacje o Spartakusie to czemu nie wspomnicie o ostatniej przejażdżce bliźniaka? Durczok ma swojego godnego następcę.

Bolec 2020-12-23 11:43:53 9 11

Mecze pejsovi powinny być rozgrywane o 19:10. Jak długo będziecie jeszcze fałszować historię? Cała polska się śmieje z waszych baśni i legend.

Neutralny 2020-12-23 14:46:13 2 1

Taniej by wyszło zaorać te 2 stadiony na h69 i w22 i wybudować 2 nowe max na 7 tys kibiców

Towarzysz kruczek 2020-12-23 18:42:27 9 2

Towarzyszu Bolec opowiedzcie historie jak hartowała się stal czyny społeczne furmani wożący piach z Wisłoka na budowę stadionu na obrońców stalingradu

Limam 2020-12-24 14:31:29 1 0

Ale to nie jest stadion stali tylko miejski. Więc o co no hale tyle chalasu

Pewien Pan 2020-12-24 15:29:22 1 1

Kibice resovi ciągle piszecie ,gadacie o resoviackim charakterze , jeżeli uważacie że grać na Stali jest ok? to tyle w temacie przy czym wmawianie sobie że to stadion miejski nic nie zmienia bo każdy wie czym to stadion.

Pewien Pan 2020-12-24 15:31:09 1 1

Czyj:)

Redakcja portalu podkarpacieLIVE nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść komentarzy. Każdy użytkownik reprezentuje własne poglądy i opinie biorąc pełną odpowiedzialność za ich publikację.

Czytaj następny news zamknij