https://dspk.kindredplc.com/redirect.aspx?pid=591051&bid=12859

2020-05-03 20:54:31

PGE Stal Mielec najbardziej medialnym klubem 1 ligi. Ponad 16 mln zł ekwiwalentu!

Podobne tematy Stal Mielec 1 liga
Stal Mielec w białych strojach (fot. Marta Badowska / stalmielec.com)
Stal Mielec w białych strojach (fot. Marta Badowska / stalmielec.com)
Pierwszoligowa PGE Stal Mielec opublikowała informacje na temat ekwiwalentu reklamowego klubu. Według raportu Pengaton Research wynosi on ponad 16 mln złotych.
 
- Warto być sponsorem lub partnerem PGE FKS Stali Mielec. Najlepszym dowodem na to jest raport Pentagon Research, zawierający analizę za okres od lipca 2019 do marca 2020 - poinformowała PGE Stal Mielec.
 
- Łączna wartość ekspozycji marek sponsorskich oraz partnerów mieleckiego klubu wynosi 16 288 038 zł. Wartość ekspozycji jest rozumiana, jako kwota konieczna do przeprowadzenia płatnej kampanii reklamowej o podobnym zasięgu, jaki osiągnięto dzięki ekspozycjom redakcyjnym.
 
Ponad 7,5 mln złotych z tej kwoty to teksty zamieszczone na stronach internetowych, a 4,5 miliona to informacje na temat PGE Stali Mielec i jej sponsorów, które ukazały się w telewizji.
 
Kolejne składowe tej kwoty tworzą media społecznościowe  - 2,3 mln i publikacje prasowe - 1,9 mln.
 
Według zestawienia Press Service PGE Stal Mielec jest najbardziej medialnym klubem na zapleczu Ekstraklasy. Tuż za nią plasują się Radomiak Radom i GKS Tychy.

Czytaj także

Komentarze

Komentarze: 0

Rozwiąż działanie =

Redakcja portalu podkarpacieLIVE nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść komentarzy. Każdy użytkownik reprezentuje własne poglądy i opinie biorąc pełną odpowiedzialność za ich publikację.

Czytaj następny news zamknij

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem