Mikołaj Maricniec (na środku) ustrzelił hat-tricka w meczu z Wisłokiem Wiśniowa (fot. KRTSE Photography)
Izolator Boguchwała pokonał Wisłoka Wiśniowa 3-2 w meczu 11. kolejki 4 ligi podkarpackiej. Po hat-tricku Mikołaja Marcińca i nerwowej końcówce podopieczni Krzysztof Szponda wygrali dziesiąte spotkanie w tym sezonie.
W ostatniej serii gier Izolator Boguchwała pierwszy raz w tym sezonie pogubił punkty. Lider zremisował ze Stalą Łańcut i w poszukiwaniu kolejnych "oczek" udał się do Wiśniowej. Wisłok znajduje się na drugim końcu ligowej tabeli i wciąż czeka na premierowe zwycięstwo w bieżącej kampanii.
Spotkanie rozpoczęło się zgodnie z przewidywaniami. To goście szybko przejęli inicjatywę i już w 5. minucie objęli prowadzenie po trafieniu Mikołaja Marcińca. Napastnik Izolatora Boguchwała był tego dnia w doskonałej dyspozycji i po przerwie ponownie wpisał się na listę strzelców, a w 75. minucie skompletował hat-tricka, podwyższając wynik na 3-0.
Wydawało się, że losy spotkania są już przesądzone, jednak gospodarze nie zamierzali składać broni w ostatnich minutach.
W 78. minucie kontaktowego gola zdobył Bartosz Szymański, który wykorzystał moment rozluźnienia w szeregach defensywnych Izolatora. Gospodarze poszli za ciosem i tuż przed końcowym gwizdkiem stratę do jednej bramki zniwelował Mateusz Gdowik.
Ostatecznie lider z Boguchwały nie dał sobie wyrwać zwycięstwa i odnotował dziesiąte zwycięstwo. Dla Wisłoka Wiśniowa była to natomiast szósta porażka w bieżącej kampanii.
0-1 Mikołaj Marciniec (5)
0-2 Mikołaj Marciniec (55)
0-3 Mikołaj Marciniec (75)
1-3 Bartosz Szymański (78)
2-3 Mateusz Gdowik (90)
Wisłok Wiśniowa (skład wyjściowy): Szurlej - Kuta, Szymański, Fryc, Szczurek, Gil, Kut, Krok, Kovtok, Czelny, Maik
Izolator Boguchwała (skład wyjściowy): Dybski - K. Wilk, Łebek, Gajdek, Kontrabecki,Bieniek, Pikiel, Majcher, M. Wilk, Marciniec, Kowal
Komentarze (20)
⚠
Uwaga!
Teraz komentarze są domyślnie ukryte, aby poprawić komfort korzystania z serwisu. Kliknij przycisk „Zobacz komentarze”, aby je wyświetlić i dołączyć do dyskusji.