Od tej pory kibice będą oglądać mecze w ramach STS Pucharu Polski i STS Superpucharu Polski. Nowe logotypy pojawią się na koszulkach uczestniczących drużyn (na rękawku i w centralnym miejscu zwanym potocznie "śliniakiem"), a także na bandach LED, banerach 3D i elementach reklamowych widocznych podczas transmisji w TVP Sport.
Ambicje lidera rynku bukmacherskiego
Nowy kontrakt wpisuje się w długofalową strategię firmy, która od lat inwestuje w sport na najwyższym szczeblu. Według władz STS kluczowe jest nie tylko eksponowanie logotypu, ale przede wszystkim bezpośredni kontakt z kibicami.
- Planujemy szereg niestandardowych aktywacji, które jeszcze bardziej wzmocnią wizerunek STS jako zaangażowanego sponsora, który w swoich działaniach wychodzi poza ramy zawieranych umów. Dla nas to coś znacznie więcej niż ekspozycja logotypu, to bycie blisko kibiców i aktywowanie zawieranych umów poprzez angażujące i wartościowe akcje skierowane do klubów i ich kibiców. Nie inaczej będzie w tym przypadku - podkreślił Dawid Pożoga, Chief Marketing Officer STS.
Oznacza to, że na stadionach i w mediach społecznościowych pojawią się konkursy, quizy i specjalne strefy dla fanów, które mają sprawić, że uczestnictwo w meczach stanie się jeszcze bardziej atrakcyjne.
PZPN o strategicznym znaczeniu umowy
- Bardzo cieszymy się, że nasza wieloletnia współpraca z STS, sprawdzonym partnerem PZPN i reprezentacji narodowej, została rozszerzona o strategiczny projekt sponsoringu tytularnego Pucharu Polski i Superpucharu Polski - powiedział Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN.
10 lat wspołpracy STS i PZPN
Do najgłośniejszych należały m.in.:
- mural Kazimierza Górskiego odsłonięty z okazji 100-lecia urodzin legendarnego trenera,
- pożegnalna kartoniada dla Artura Boruca,
- akcja charytatywna "Dorzuć Misie", której beneficjentem była Fundacja DKMS,
- kampania "Piłka nożna jest kobietą", promująca żeńską reprezentację.
- Ponadto jesteśmy obecni ze strefami kibica i quizami, w których fani mogą wygrywać atrakcyjne nagrody na wszystkich domowych meczach reprezentacji. Organizujemy też wiele konkursów w mediach społecznościowych oraz szereg mniejszych aktywacji, dzięki którym kibice mogą zdobywać m.in. bilety na mecze kadry. Od lat pokazujemy więc, że jesteśmy zaangażowanym partnerem i z pewnością swoje zaangażowanie będziemy kontynuować także w partnerstwie z PZPN w ramach Pucharu i Superpucharu Polski - dodał Paweł Sikora, Head of PR & Sponsorship w STS.
STS - gigant sponsoringu w Polsce
Jednym z najbardziej rozpoznawalnych projektów organizowanych przez STS jest wspomniana akcja "Dorzuć misie”. Podczas 12 edycji kibice przekazali niemal pół miliona maskotek, a firma dołożyła ponad milion złotych na cele charytatywne. Rekord padł na stadionie Widzewa Łódź, gdzie trybuny dosłownie zasypała fala pluszaków.
Podpisanie trzyletniej umowy między STS a PZPN ma znaczenie nie tylko wizerunkowe, ale i biznesowe. Dodatkowe środki i działania promocyjne mogą sprawić, że Puchar Polski i Superpuchar zyskają jeszcze większą rangę w świadomości kibiców i sponsorów. Dla fanów oznacza to również więcej atrakcji podczas meczów, szerszą obecność w mediach i łatwiejszy dostęp do transmisji.
