2022-12-27 18:44:02

Patryk Wojdyło wygrał rundę Indywidualnych Mistrzostw Argentyny. Paweł Miesiąc również na podium!

Fot. Patryk Wojdyło
Fot. Patryk Wojdyło
Kilka tygodni temu Patryk Wojdyło (wychowanek Stali Rzeszów, w 2020 r. także zawodnik Cellfast Wilków Krosno) wraz z Pawłem Miesiącem (żużlowiec Texom Stali Rzeszów w ubiegłym sezonie) rozpoczęli swoją karierę sportową w Argentynie. Panowie odnaleźli się w tamtym miejscu, gdyż Wojdyło wygrał rundę Indywidualnych Mistrzostw Argentyny, natomiast Miesiąc znalazł się na podium!

Para Polaków z Podkarpacia (oboje będący wychowankami Rzeszowskiej Stali) w świąteczny weekend w Bahia Blanca wzięli udział w 4. rundzie Indywidualnych Mistrzostw Argentyny. Niemalże bezbłędnie poradził sobie Wojdyło, który wywalczył 17 pkt i zdobył 1. miejsce w finale. Podium na 3. lokacie uzupełnił Paweł Miesiąc. Pomiędzy nimi znalazł się Włoch - Nicolas Valentin.

Żużel w Boże Narodzenie? Czemu nie! A może zwycięstwo w Boże Narodzenie? Czemu nie” – pisze z radością na swoich mediach społecznościowych 23-latek.

Najbliższe zawody odbędą się już w piątek (30 grudnia) na stadionie w Daireaux.

Wyniki (za WP SportoweFakty):

1. Patryk Wojdyło (Polska) – 17 (3,2,2,3,2,2,3) – 1. miejsce w finale

2. Nicolas Vicentin (Włochy) – 17 (3,2,3,2,2,3,2) – 2. miejsce w finale
3. Paweł Miesiąc (Polska) – 19 (3,3,3,3,3,3,1) – 3. miejsce w finale
4. Fernando Garcia – 14 (2,2,3,2,3,2,u)
5. Paco Castagna (Włochy) – 12 (2,3,1,3,2,1)
6. Lisandro Husman – 10 (1,3,2,1,2,1)
7. Alex Acuna – 9 (0,2,3,1,3,u)
8. Facundo Albin – 8 (1,3,1,0,3,0)
9. Eber Ampugnani – 6 (3,w,0,2,1)
10. Jonathan Iturre – 6 (2,1,w,3,u)
11. Cristian Zubillaga – 6 (2,1,0,2,1)
12. Mario Niedermeier (Niemcy) – 6 (1,1,2,1,1)
13. Nicolas Marquez – 4 (0,w,2,1,1)
14. Diego Eleno – 2 (1,0,1,0,0)
15. Gonzalo Racosta – 2 (0,1,1,w,0)
16. Leo Viente – 0 (d,0,0,u,0)

Czytaj także

Komentarze (1)

Uwaga! Teraz komentarze są domyślnie ukryte, aby poprawić komfort korzystania z serwisu. Kliknij przycisk „Zobacz komentarze”, aby je wyświetlić i dołączyć do dyskusji.