2022-09-27 22:30:21

Zarabianie na TikToku. Jak rozkręcić konto?

fot. garetsvisual / freepik
fot. garetsvisual / freepik

Na tle innych mediów społecznościowych, platforma TikTok jest stosunkowo młoda. Nie oznacza to jednak, że ma znaczenie mniejsze od swoich starszych konkurentów. W ciągu zaledwie kilku lat obecności na rynku TikTok zdążył zdobyć ogromną popularność. Z początku pokochała go przede wszystkim młodzież, ale obecnie wśród użytkowników można znaleźć przedstawicieli właściwie wszystkich grup wiekowych. Potencjał platformy szybko doceniły też różne marki, które uczyniły z niej kolejny kanał komunikacji ze swoimi klientami.

Wraz z nimi pojawił się popyt na usługi świadczone przez influencerów działających na TikToku. Dla osób często korzystających z tej platformy i zakochanych w jej funkcjonalności nawiązanie kilku współpracy na korzystnych warunkach może więc okazać się idealnym sposobem na zarabianie pieniędzy. By jednak tak się stało, należy najpierw stworzyć atrakcyjny dla reklamodawców profil. Jak to zrobić? Jakie czynniki z punktu widzenia zleceniodawców mają największe znaczenie? Te kwestie wyjaśniamy w naszym nowym artykule.

Ile można zarobić jako influencer na TikToku?

Jednoznaczna odpowiedź na pytanie o wysokość zarobków influencerów działających na TikToku jest niełatwa, a nawet niemożliwe. Wszystko bowiem zależy od różnych czynników. Jednym z najważniejszych jest wielkość profilu, rozumiana przede wszystkim jako jego popularność. Im więcej obserwatorów liczy dane konto, tym atrakcyjniejsze warunki współpracy z reklamodawcami może wynegocjować jego właściciel. Poza tym znaczenie ma również tematyka profilu oraz zakres współpracy. 

Jak sytuacja wygląda, jeśli chodzi o konkretne kwoty? To zależy. Początkujący twórcy, będący dopiero na etapie budowania swoich zasięgów, zazwyczaj mogą liczyć tylko na barter – udostępnienie produktu lub usługi w zamian za jej polecenie. Im popularniejsze staje się konto, tym lepsze okazują się zarobki TikTokera. Najlepsi gracze na platformę otrzymują nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych za jeden post.

Jak reklamodawcy oceniają profile na TikToku?

Oczywiście aby tak wysokie zarobki stały się waszym udziałem, musicie najpierw odpowiednio rozkręcić swój profil. Sposoby na uczynienie profilu jak najbardziej atrakcyjnym dla potencjalnych reklamodawców szczegółowo omówimy w kolejnej części artykułu. W tej skupimy się na czynnikach, na które reklamodawcy i działający w ich imieniu agencje zwracają największą uwagę przy ocenie profili TikTokerów.

Jak nietrudno się domyślić, kluczowe znaczenie ma liczba followersów. Oczywiście im jest ich więcej, tym lepsze stawki może wynegocjować influencer. Ważne są również wyświetlenia TikTok. Dla reklamodawcy ich duża ilość jest czytelnym sygnałem, że kanał cieszy się dużą popularnością i daje szanse dotarcia do wielu odbiorców. Nie bez znaczenia jest też tematyka kanału oraz jego wartość merytoryczna. Dotyczy to zwłaszcza współpracy koncentrujących się na produktach adresowanych do ściśle określonej grupy odbiorców.

Jak rozkręcić profil na TikToku? Sprawdzone sposoby

Jedna z najważniejszych zasad zdobywania popularności na TikTok mówi o tym, że im więcej followersów ma dany kanał, tym łatwiej jest mu dotrzeć do kolejnych odbiorców. Oznacza to, że najtrudniejszy okazuje się pierwszy etap budowania profilu i zdobycie pierwszej, znaczącej liczby fanów. Dlatego wielu początkujących twórców decyduje się na to, by kupić obserwacje TikTok. W ten sposób mogą oni z większą łatwością dotrzeć ze swoją działalnością do większej grupy użytkowników oraz zacząć budować swoją atrakcyjność jako partnera w kampaniach reklamowych.

TikToker nie powinien też zapominać o budowaniu ruchu organicznego. W zdobyciu zaangażowanych, powracających do waszych materiałów widzów najskuteczniejsza jest oczywiście dbałość o jakość swoich filmów. Powinny one być ciekawe dla odbiorców i wyróżniające się na tle innych twórców. Warto też pamiętać o aktywności na innych profilach – zwłaszcza tych skupionych na podobnej tematyce co nasz kanał. Takie działania prędzej czy później przyniosą oczekiwany skutek w postaci zwiększonego ruchu i rosnącej popularności profilu.

Zakup obserwacji na TikToku – jak przebiega transakcja?

Wspomnieliśmy już, że na pierwszym etapie kariery wielu TikTokerów decyduje się na zakup obserwacji, wyświetleń i like na TikToku. Za wyborem tego rozwiązania przemawia nie tylko skuteczność w budowaniu popularności profilu, ale też prostota całej procedury oraz niskie koszty. By kupić ruch na koncie, wystarczy wypełnić odpowiedni formularz na koncie, podając swój nick i inne parametry. Pierwsze rezultaty będą widoczne na profilu już tego samego lub następnego dnia.

Ile kosztuje kupno obserwacji na TikToku? To zależy od ich liczby oraz jakości kont. Twórca decydujący się na taki krok powinien przygotować się na wydatek od 30 do 50 złotych za każde 500 obserwacji. Koszty oczywiście wzrastają wraz dodatkowymi usługami – np. błyskawiczną realizacją zlecenia, nabiciem wyświetleń na profilu lub stopniowym dodawaniem obserwacji. Każda z nich zwiększa wartość zamówienia o 9-13 złotych.

Kup tiktok followers na Instalajki.pl

Czytaj także

Komentarze

Komentarze: 0

Rozwiąż działanie =

Redakcja portalu podkarpacieLIVE nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść komentarzy. Każdy użytkownik reprezentuje własne poglądy i opinie biorąc pełną odpowiedzialność za ich publikację.

Czytaj następny news zamknij