2019-08-02 14:08:38

Aleksander Drobot tylko zgłoszony przez Igloopol Dębica. Nie podpisał kontraktu

Aleksander Drobot został zgłosozny przez Igloopol Dębica, ale nie podpisał umowy z popularnymi "Morsami".
 
Aleksander Drobot został zgłoszony do rozgrywek przez Igloopol Dębica, ale kontraktu z ekipą z Dębicy nie podpisał.
 
- Zawodnik został zgłoszony do rozgrywek owszem, ale kontraktu nie podpisał - powiedziała nam osoba blisko związana z klubem.
 
Nie wyjaśniła zatem się przyszłość 19-letniego zawodnika, który w lipcu podpisał umowę ze Stalą Rzeszów. Po tygodniu jednak ten kontrakt został rozwiązany.
 
- Narazie żadnych planów nie mam - powiedział nam z kolei sam zainteresowany.
 

Czytaj także

Komentarze

Komentarze: 49

Rozwiąż działanie =

~anonim 2019-08-02 15:46:28 14 4

Olek i po co było odchodzić z Resovii?

Vanna Ly 2019-08-02 14:44:46 4 4

Skoro został zgłoszony, to musiał podpisać albo DGA albo kontrakt - bez tego związek zawodnika raczej nie uprawni do gry.

~anonim 2019-08-02 14:52:52 5 4

Czyli będzie kopał w 4 lidze dopóki pewnie czegoś nie znajdzie. Szkoda chłopaka, trochę się pogubil...

Pan Zdziś 2019-08-02 14:58:40 6 12

Do anonim: szkoda chłopaka? Co ty gadasz, chłopak się rozwija! A tak na poważnie to ma za swoje za swoją chciwość.

anonim 2019-08-02 15:03:48 12 4

Zdzisiu nudzi Ci sie ze siedzisz na komputerku i komentujesz pod kazdym postem zwiazanym z mlodym ?

Drobocina 2019-08-02 15:33:47 1 7

Ależ zjazdddddd. Tatuś coś kasy załatwi i tyle .

do drobocina 2019-08-02 15:38:52 7 2

a ty dalej bedziesz robic na budowie za najnizsza krajowa hehe

Nowy 2019-08-02 15:45:42 11 3

No to w Igloopolu zapowiada się ciekawy skład, zobaczymy jak to wszystko poukłada Zołotar

~anonim 2019-08-02 15:46:28 14 4

Olek i po co było odchodzić z Resovii?

Zatorze 2019-08-02 15:46:52 11 4

To jeszcze nie ostatnie wzmocnienie Igloopolu

Kasa 2019-08-02 15:58:34 8 9

Kto wylozy na niego kase ? Tatus bedzie forowal synka, zeby i pokryje mu z 2000-2500 zł podczas gdy inni juniorzy beda grac za free? coraz wiekszy kabaret robicie.

LKS 2019-08-02 16:06:56 7 7

Z tego co wiem ma zarabiać 4,5 na reke a wy w lesie ile placicie hahaha

Olku kochany 2019-08-02 16:13:19 5 6

Panie Drobot zero wstydu, z 2 ligi do 4 - za kase obiecana przez tatusia ???

inny 2019-08-02 16:14:15 7 9

Jak sie czuja pilkrze Igloopolu ktorzy sa w klubie od lat i zarabia j po 400 zł wzgledem tego co sie teraz wyczynia? Po co nam jakies zaskalskie ,dziewity itp. Dajmy naszym wiecej kasy!

Lkss 2019-08-02 16:17:26 3 3

Ale Cie to boli ojoj :(

anonim 2019-08-02 16:19:05 5 4

Zydki tu placza i robia wszystko zeby zepsuc reputacje klubu haha

Bogdan S. 2019-08-02 16:27:32 7 6

Legenda glosi ,ze Aleskander Drobot ma zarabiac najwiecej i ma na niego byc kasa, ktora miala byc przeznaczona na podwyzki dla innych. W tym dla Stanczyka, Tomka N, i Rokitki...

Saleciarz 2019-08-02 16:30:15 5 5

Skad takie info - mi wiadome ,ze dostanie 3000 i ma grac dotad jak ktos wyzej sie nie zglosi. Kasa ma byc pokryta z licytacji. Tak licytacje wszystkich kibicow na pensje dla jednego zawodnika..pieknie ratujecie nasz klub

Kochani 2019-08-02 17:51:40 6 5

Najważniejsze pytanie. Czy my to wszystko udzwigniemy?: Nalepka 1600, Zaskaski 1500, Dziewit 1500, teraz Drobot 2500? Dopeiro co nie bylo kasy ,a terz sie znalazla ? Przeciez to jest okolo 6-7 tysiecy meisiecznei dodatkowo...

~anonim 2019-08-02 18:37:30 5 7

słaby zawodnik, typowe drewno.2 i 3 liga za wusokie progi, pokopie po nogach w 4 lidze. w iglopl u hehe bo na yaki nadzoewny klub pasuje w sam taz hehe

~anonim 2019-08-02 18:44:29 7 3

Bez sensu to wszystko. I ta kasa dla najemników i odbudowa klubu. Do żadnego chłopaka nic nie mam ale dawać gościom solidną kasę jak na nas a wiadomo ze długo u nas nie pogrąża jak Nalepka czy Drobot bo Dziewit owi daje 2, 3 mecze i siada na ławkę. To jest ten plan na odbudowę? Szkoda tylko tych co licytuja. Co ma pomyśleć taki stańczyk czy Janus? Ciekawe ile by dostał Luigi jakby chciał wrócić. Chore to jest.

Lks 2019-08-02 19:10:10 10 4

do wszystkich "znafcow" i pseudo zainteresowanych: w d*****e byliscie i gowno widzieliscie. Szczegolnie zydkow boli ze cos pozytywnego zaczyna sie u nas dziac. Cuj wam w leb !!!

Do anonim 2019-08-02 19:10:34 8 0

Naucz sie pisac jełopie najpierw a potem komentarze dodawaj , czuje ze nawet z dzialaniem miales problem przed dodaniem komentarza hahaha

Parkinsons 2019-08-02 19:15:39 11 4

Widac parkinsony zawsze maja najwiecej do powiedzenia na temat zarobkow w Igloopolu. Gowno wiecie i boli Was ze ma tu kto grac. Powiem wam tylko tyle bedzie was d****a jeszcze bardziej piekła...

Mors 2019-08-02 19:55:16 10 7

Widzę że leśne dziady z WYWŁOKI maja najwięcej do gadania , zaczyna d****a boleć i tak ma być , a będzie jeszcze bardziej bolała , bo dopinamy jeszcze dwa transfery.a do KIBICÓW IGLOOPOLU prośba o zignorowanie tych informacji o rzekomych zarobkach naszych piłkarzy , po prostu WYWŁOKA chce wprowadzić w nasze szeregi zamieszanie !!! Nie wierzcie tym K----m z parku !!!

TYLKO IGLOOPOL

IGLOOPOL 2019-08-02 20:15:20 8 7

DO inny, Bogdan S. , Saleciarz , kochani - jak jesteście kibicami Igloopolu to proszę o nie pisanie tych bzdur odnośnie zarobków naszych zawodników , bo wprowadzacie tylko ferment w klubie , A JEŻELI NIE JESTEŚCIE KIBICAMI IGLOOPOLU TO W--------Ć NA PARKOWĄ i tam sobie róbcie zamieszanie ,ZACZYNA BARDZO BOLEĆ !!!!!!!!!

leśne dziady zapamiętajcie raz na zawsze :
BYLIŚMY , JESTEŚMY I BĘDZIEMY !!!!!!!!!!!!!!!

Informator 2019-08-02 20:38:46 4 3

Przeciez o tych zarobkach wie każdy, nie trzeba być specjalnie bystrym. Jesli zmarnujecie kase z licytacji na osoby z zewnatrz to naprawde stracicie ich szacunek.

Kasa1 2019-08-02 20:39:53 6 3

Przeciez im bardziej bedziecie nawylowac ,zeby ignorowac ,tym bardzije oczywistym jest, ze te informacje sa sprawdzone i takie liczby wlasnie padały na spotkaniach. Pan Rycki sie wygadal kilku osobom

Luigi 2019-08-02 20:41:52 7 5

Jak mozna bylo tak potraktowac niekotrych juniorow. Gdyby dac takiemu Kugiemu 1500 jak tym Zaskalskim to nie poszedlby do Pilzna. W czym on gorszy od tych najemnikow?

Laska 2019-08-02 20:48:56 7 5

Kibic LKS od 1990 roku : Dziwie się niektórym zawodnikom Igloopolu, którzy reprezentują ten klub od wielu lat, że po prostu dają się dymać i poniewierać. Niech taki Psioda, Socha, Rokita, Machnik, Syguła, Stefanik zapytają się siebie po cichu czy dostają choćby 1500 tak jak nowo pozyskani zawodnicy z zewnątrz. Ktoś jasno powiedział, że będzie kasa na 3-4 ludzi po 1500 zł i weszło w życie. Tylko to nie powinno iść w tym kierunku.

Laska 2019-08-02 20:48:56 4 5

Kibic LKS od 1990 roku : Dziwie się niektórym zawodnikom Igloopolu, którzy reprezentują ten klub od wielu lat, że po prostu dają się dymać i poniewierać. Niech taki Psioda, Socha, Rokita, Machnik, Syguła, Stefanik zapytają się siebie po cichu czy dostają choćby 1500 tak jak nowo pozyskani zawodnicy z zewnątrz. Ktoś jasno powiedział, że będzie kasa na 3-4 ludzi po 1500 zł i weszło w życie. Tylko to nie powinno iść w tym kierunku.

~anonim 2019-08-02 21:10:05 3 5

Laska 100 % racji

Kurgi 2019-08-02 21:15:08 5 6

luigi to nie junior , a Zaskalskiemu to może torbę nosić !!!

Morsik 2019-08-02 21:15:09 5 4

Igloopol chce awansu do 3 ligi jak Leśni. Po awansie do klub dostanie dodatkową dotacje 100 tyś złotych od miasta i w 3 lidze jest dobra kasa z Pro Junior ...

Do 100%lks 2019-08-02 21:16:04 6 0

Łykasz jak pelikan ;) zmien dilera

psiker 2019-08-02 21:20:04 4 7

panowie to sa jakies jaja.musze zabrac glos jako czolowy tej druzyny.gralismy tyle lat za maarne grosze,wystarczało mi ledwo na doładowanie z play...kpina.oddawalem serce dla tego klubu,nigdzie zem nie chciał odejsc i nagle ....tak doceniacie mnie i moich kolegów?dla nich kasa sie znajdzie tak?jesli tak ma wyglądać moj ukochany klub to ja serdecznie dziekuje

IGLOOPOL 2019-08-02 21:28:48 2 3

LASKA napisałeś bedzie kasa na 3-4 ludzi po 1500 zł , czyli zakładam : 4 x 1500 - 6000 zł , nowi to Zaskalski ,Dziewit , Nalepka, Wiszyński , Ochab , Drobot ,i jeszcze jeden nie zdradzam na razie nazwiska ,czyli siedmiu zawodników i jakoś nie mogę się doliczyć jak zapłacić sześcioma tysiącami , sześciu zawodnikom po 1500 zł i rzekomo Drobotowi 2500 zł

LASKA oświeć mnie jak to policzyć

Do inny 2019-08-02 21:38:51 3 3

Olek stawia, my się dokładamy, jest zabawa, a wam żal dupę ściska!

Biało Niebieski 2019-08-02 21:39:15 6 4

do psiker - Łukasz jeśli ma coś do powiedzenia zawsze rozmawia w cztery oczy z zarządem , i nie podszywaj się pod niego , a ty leśny ludku martw się o swój klubik , bo tak naprawdę u was nie jest tak kolorowo jak się chwalicie !!!!

Mors 2019-08-02 21:45:26 5 3

Kasa 1 - Kto to jest pan Rycki ???

Wons 2019-08-02 21:48:47 4 1

To ten Rycki Edam

IGLOOPOL 2019-08-02 21:50:40 3 2

do LASKA - czekam na wyjaśnienie twoich przeliczeń !!!!

IGLOOPOL 2019-08-02 22:40:40 4 1

LASKA i co z tym przeliczeniem , ja dalej czekam !!!!

~anonim 2019-08-02 22:55:39 3 5

Strach się bać tego ostatniego transferu pewnie przytulony kolejny którego nikt nie chce

Ozil 2019-08-03 00:08:17 1 6

Mogłeś przyjsc do nas na Parkową. Taki ładny jesteś a ja tak lubie chłopców.

Biało Niebieski 2019-08-03 07:11:56 6 3

Zielona PAŁO , tak się składa że każdy z tych zawodników ,miał inne propozycje ,a poza tym to wy przygarniacie zawodników Igloopolu , jeden z nich nawet u nas się udzielał , drugi pluł na wasz "znaczek" , przez kilka lat był wyzywany, opluwany i nie raz dostał lepę , wy robicie sobie z nim zdjęcia .
ZAPOMNIAŁEM I PRZEPRASZAM PRZECIEŻ wy TO wisłpka !!!!!

Dexter 2019-08-03 16:46:37 3 1

Ale się Psiker zdziwił na festynie jak mu powiedziano że tu komentuje, mina bezcenna. Tak że leśne dziady możecie wymyślać kolejne bajki, bo d****a coraz bardziej piecze hehehe

Dziadek lesny 2019-08-03 19:03:16 2 0

dupsko piecze

Johan 2019-08-04 15:15:56 2 0

Do dobre kity. Ty barami flaku z mlekiem pod nosem zajmij się swoją drużyną i przestań siać ferment. Wiem że d****a cię piecze na to co dzieje się w Igloopolu i dobrze, ma piec hehehe

Sponsor 2019-08-05 18:11:21 1 0

Z tego co wiadomo, kasę na wypłatę dla zawodników wykłada sponsor, ale co do tego że powinni podnieść pensje wychowankom to się zgadzam. Nie zgadzam się akurat z tym, gdy ludzie płaczą że kasę dają nowym, widocznie było to potrzebne aby wzmocnić skład, wystarczy popatrzeć że samymi wychowankami Igloopol osiągnął maksymalnie środek tabeli.

Redakcja portalu podkarpacieLIVE nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść komentarzy. Każdy użytkownik reprezentuje własne poglądy i opinie biorąc pełną odpowiedzialność za ich publikację.

Czytaj następny news zamknij

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem