2016-11-04 18:11:05

Aplikacja GoFans, czyli jak robiąc zakupy pomóc Stali Mielec

Dzięki nowej aplikacji będzie można lepiej wykrozystać potencjał drzemiący w tysiącach kibiców Stali Mielec.
Dzięki nowej aplikacji będzie można lepiej wykrozystać potencjał drzemiący w tysiącach kibiców Stali Mielec.
Już kilkadziesiąt firm dołączyło do innowacyjnego programu wsparcia dla mieleckiej Stali. Dzięki aplikacji GoFans kibice mogą wspierać swój klub nawet wtedy, gdy robią zakupy.
 
Aplikacja na smartfony pozwala zmienić oblicze swojego klubu. - To innowacyjny model współpracy kibiców, klubu i lokalnego biznesu – chwalą się słusznie działacze Stali Mielec.

Założenia projektu nawiązują do lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku, gdy pracownicy mieleckiego WSK dobrowolnie przekazywali małą część swojej wypłaty na rzecz klubu.
 
Projekt przedstawiono już w październiku na specjalnej konferencji.
 
– Jeśli aplikację GoFans pobiorą tylko Ci kibice, którzy regularnie uczęszczają na mecze Stali Mielec i każda z tych osób wyda miesięcznie kwotę około 200 złotych u partnerów GoFans, to do klubowej kasy miesięcznie trafi bardzo poważna suma – powiedział Jacek Orłowski, prezes Stali Mielec.
 
YouTube Thumbnail
Play
 
- Jest to duża szansa na przywrócenie Stali Mielec dawnego blasku. Osobiście bardzo wierzę w powodzenie tego przedsięwzięcia – dodawał ambasador projektu, Edward Kazimierski.

Dzięki aplikacji mobilnej GoFans kibice podczas zwykłych, codziennych czynności załatwianych u partnerów projektu mogą wspierać swój klub. Pieniądze dla klubu są przekazywane dzięki korzystaniu z usług i kupowaniu produktów od biorących udział w tym w projekcie firm. Mogą to być sklepy spożywcze, punkty gastronomiczne, a także firmy usługowe, np. mechanicy samochodowi.

Cały projekt realizuje partner Stali Mielec firma GF Angels Group z Mielca.

Czytaj także

Komentarze (12)

Uwaga! Teraz komentarze są domyślnie ukryte, aby poprawić komfort korzystania z serwisu. Kliknij przycisk „Zobacz komentarze”, aby je wyświetlić i dołączyć do dyskusji.